Petros wrote:
den einai thema hating. otan prwtoakousa vic, peripou gia kana tetartaki+ htan poly endiaferon giati htan prwtotypo. otan o diskos eftase sth mesh kai ligo meta eixa hdh kourastei. ok skefthkan ki ekanan thn patenta me to klarino kai ta paradosiaka, magkia. gia mena kalo htan, omws gia ligo, oxi gia full time sygkrothma, me kourazei. alloi emfanws to goustaroun epi monimou. mono pou pes mou eilikrina an den einai o metallas o prwtos kai kyrios pou tha pei se gamo px "po re file ta klarina DEN ANTEXONTAI, DE MPORW ALLO". kai molis tou ta petakseis me skliro hxo paei kai gemizei ta magazia kai xoreuei tsamika. ypokrites malaka, tragikoi mia zwh.
h diaskeuh pou postares pantws mou arese ki emena. oxi oti kserw to original vevaia.
Είναι μεγάλη κουβέντα αυτό. Τα γυφτοκλαρίνα στους κιτσογάμους που κάνουν αγγαρεία για το μεροκάματο δεν έχουν καμία σχέση ούτε με το παραδοσιακό όργανο "κλαρίνο", ούτε με τη δημοτική μουσική, ούτε με τη μουσική γενικότερα βασικά. Βάζεις και τις τραγικές μικροφωνικές και εννοείται ότι σου τρυπάει το αυτί και δεν αντέχεται.
Προσωπικά μεγάλωσα με ηπειρώτικη μουσική, ο πατέρας μου κυρίως τέτοια άκουγε. Υπάρχει τεράστια διαφορά με αυτό που αναφέρω παραπάνω. Το να ακούς δλδ δημοτικές μελωδίες με παραδοσιακά όργανα από μουσικούς που σέβονται το είδος με το να ακούς τον τυχάρπαστο νυχτοκαματιάρη με την ηλεκτρική κιθάρα και το τραγικό πλήκτρο να τις βιάζει σε ένα γαμωγλέντι.
Από κει και πέρα, κάποιοι μιλάνε για βλαχιά και χωριατίλα. Ίσα ρε παριζιάνοι. Και ναι είναι θέμα hating, γιατί κάτι είναι δημοφιλές και μέσα σε δυο χρόνια ξαφνικά γεμίζει τεράστια μαγαζιά. Τώρα βέβαια θα πει την καθόλου προβλέψιμη ατακάρα του ο Παντελής πάλι, αλλά ποιος τον χέζει.